Wpływ diety i suplementów na skład i budowę ciała

Tempo życia bezustannie wzrasta. Gonimy za pieniędzmi i marzeniami zapominając o kluczowych elementach dla naszego zdrowia. Często na skutek wspomnianej pogoni jemy nieregularnie i niezdrowo. Warto jednak zastanowić się nad swoją dietę. Wszak, konsekwencje złego odżywiania mogą być naprawdę bardzo poważne.

Dlaczego dieta jest tak ważna?

Ktoś mądry powiedział kiedyś, że „jesteśmy tym, co jemy”. Trudno się z tym nie zgodzić. Wszak, nasza dieta znajduje bezpośrednie przełożenie na naszym wyglądzie, zdrowiu czy samopoczuciu. Jedząc niezdrowo – zarażamy tym organizm, jedząc zbyt obficie – zwiększamy masę ciała i w końcu jedząc nieregularnie – destabilizujemy pracę układów wewnętrznych.

Czym grozi nieodpowiednie i niezdrowe odżywianie?

Nieregularna, niezdrowa dieta to ogromne zagrożenie dla naszego zdrowia i wyglądu.

Kilkumiesięczne zaniedbania mogą skutkować nawet kilkunastoma kilogramami więcej. Jakie to ma przełożenie na zdrowie? Ogromne! Otyłość doprowadza bowiem do miażdżycy, nadciśnienia tętniczego, zawałów serca i nowotworów. Czy chcesz tak ryzykować?

Zdrowe odżywianie, czyli…

Poprzez termin „zdrowe odżywianie” wiele osób rozumie owoce, warzywa i wszystko to, co naturalne. Jest w tym coś prawdziwego, ale nie to jest najistotniejsze. Wszak, wiele modyfikowanych produktów jest równie zdrowych.

Kluczem do sukcesu w przypadku zdrowego odżywiania jest:

  • Odpowiedni bilans diety – powinien być opracowany w oparciu o zapotrzebowanie energetyczne generowane przez daną jednostkę. Uwzględniać musi również niedobory/nadmiary oraz aktualną wagę.
  • Regularność – posiłki powinny być dostarczane o stałych porach, najlepiej w równych odstępach czasu. Ich ilość powinna być równa 5-7 w myśl zasady – częściej, ale w mniejszych porcjach.
  • Nawadnianie organizmu – ilość dostarczanych płynów w ciągu jednej doby powinna być nie mniejsza niż 2-3 litry.
  • Pro-zdrowotność – dietę warto uzupełnić w suplementy lub tzw. superfoods (super żywność). Takie produkty jak błonnik, chlorella czy spirulina mogą okazać się lekiem na „całe zło”.

Suplementy diety warte uwagi: poznaj Green Barley Plus,

Odchudzanie to proces, który opcjonalnie można wspomagać suplementacją rozmaitych preparatów i środków. Ich efektywność jest bardzo różna. Jedne preparaty działają efektywnie, inne zaś nie wykazują absolutnie żadnego działania.

Dzisiaj pod lupę wzięliśmy opinie na temat Green Barley Plus – zielonego jęczmienia. To produkt, który w Polsce co prawda nie jest tak popularny, aczkolwiek poleca go coraz więcej osób. Czy słusznie? Czy zielony jęczmień faktycznie jest tak efektywny?

Green Barley Plus – opinie i recenzje

Koszatniczka17, forum Stylistka.pl
Ja przetestowałam sporo suplementów, od ApetiBlock, poprzez ThermLine Fast, a skończywszy na Green Barley Plus. Ten ostatni jako jedyny mi pomógł. Działał szybko, efektywnie. Już w pierwszym miesiącu stosowania ubyło 3 kilogramy. Potem było już tylko lepiej. W ciągu sześciu miesięcy zrzuciłam ponad 20 kilogramów. Niemały szok dla organizmu, ale co dziwne – bez większych skutków ubocznych. Chyba, ze można tym nazwać zalegającą, rozciągniętą skórę – ale na jej pozbycie się potrzeba czasu.

Smerfnala, forum Wizaz.pl
Green Barley Plus to suplement, który zamawiałam jeszcze wtedy, gdy nie był dostępny na polskim rynku. Szedł z USA, co sprawiło, że koszt był nieco większy, ale… było warto. Generalnie produkt jest swietnie opiniowany co mnie nie dziwi. Schudłam 12 kilogramów w czasie… 2(!!!) miesięcy. Myślicie, że to nierealne? Spróbujcie Green Barley Plus.

Janusz66, forum Senior.pl
Sprawa z moim odchudzaniem ciągnęła się kilka dobrych lat. Zacząłem tyć w okresie andropauzy i tak kolekcjonowałem kilogramy. Żona śmiała się z mojego piwnego brzucha do czasu. Dostałem od dzieci Green Barley Plus i wręcz zostałem zmuszony do jego suplementacji (nie znoszę leków!). Za co mogę im tylko dziękować. Pierwsze opakowanie – minus sześć kilo. Drugie – minus cztery. Trzecie – minus pięć. Nadwaga? A co to takiego? Pozdrawiam.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *